Bu Blogda Ara

12 Mart 2016 Cumartesi

Herbalife Sefaköy 05070268578

Herbalife Sefaköy 05070268578 


Gün içerisinde vakitsizlikten kaliteli bir kahvaltı yapamıyoruz. Sabah işe yetişmek için aceleyle evden çıkmamızdan dolayı birçoğumuz dışarıdan sağlıklı olmayan poğaça açma gibi yağlı besinleri tüketiyoruz ya da paketli gıdalara yöneliyoruz. Ancak bu yediğimiz şeylerde besin değeri minimumken kalori miktarı maksimumdur. Kalitesiz bir kahvaltı gün boyu açlığa neden olmakta ve diğer öğünlerde fazladan yemek tüketmeye neden olmakta. Herbalife Sefaköy beslenme kulübü danışanlarına her sabah kaliteli kahvaltı olan shake sunmaktadır. Günün geri kalanını enerjik geçirmenizi sağlayacak bu kaliteli kahvaltıdan mahrum kalmamak için Herbalife Sefaköy üyeleri ile iletişime geçiniz. 

4 yorum:

  1. Herbalife ile besleniyorum .kaslarım muhteşem oldu .sonuç harika .15 kilo verdim 2 ayda .

    YanıtlaSil
  2. Shakeyi içtim acıkıcam zanettim ama tok tuttu.kendimi rahat hissediyorum.

    YanıtlaSil
  3. Süt emziren 5 aylık anneyim shake içsem bir zararı olurmu bebeyime?

    YanıtlaSil
  4. Shake içiyorum kendimi inanılmaz iyi hissediyorum .

    YanıtlaSil