Bu Blogda Ara

23 Mart 2016 Çarşamba

Herbalife Cennet 05070268578

Herbalife Cennet 05070268578

Metabolizma yaşınız kaç ? Bunu hiç ölçtürdünüz mü ? Vücudunuzdaki yağ, kas ve sıvı oranını biliyor musunuz ? Birçoğumuzun vücudu dışarıdan oldukça normal görünürken Dünya Sağlık örgütü değerlerine göre birçoğumuzun durumu kritik olabilir. Dünya Sağlık örgütünün belirttiği değerlere göre bayanlarda kas oranı en az 45 erkeklerde ise 60 olması gerekmektedir. Peki sizin kas oranınız ve beraberinde yağ oranınız kaç ? Bunu öğrenmek artık zor değil. Herbalife Cennet Sağlıklı Beslenme Kulübünde ücretsiz vücut analizi yapılmaktadır. Vücudunuzun ne kadar sağlıklı olduğunu öğrenmek için sizi Herbalife Cennet Sağlıklı Beslenme Kulübüne bekliyoruz.

2 yorum:

  1. Merhaba bir tanıdığım vasıtasıyala ürürnlerinizden olan shake i deneme fırsatım oldu.. 85 kiloyum ve 1.60 boyum var.. Bu ürünü kullanmamın faydasını görebilirmiyim.... ve ne kadar zamanda verebilirim.

    YanıtlaSil
  2. merhabalar.saatlerdir siteyi geziyorum,yorumları okuyorum ve etkili olucağını düşünüyorum.simdiye kadar incelediğim tüm zayıflama ürünlerinde hamile ve emziren annelerin kullanmaması tavsiye edilir die yazı okuyorum.ama burda görüyorum ki hamilelikte kesinlikle bi sakıncası yoktur deniyor.bu içimi rahatlattı gercekten.sonucta sadece ürünü satıp para kazanmak adına böle bi risk göze alınamaz die düşünüyorum.henüz başlamadım ama en kısa zamanda uygun olan ürünleri temin edip başlamayı düşünüyorum.23 yasındayım. 160 cm.boyunda, 68 kiloyum.iştahımla inanılmaz problem yaşıorum.sürekli açlık hissediorum ve yemeğince halsizleşiyorum.15 kilo kadar bi fazlam var.bana önerebileceğiniz ürünler nelerdir.ilginiz için şimdiden teşekkür ederim.iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil