Bu Blogda Ara

15 Mart 2016 Salı

Herbalife Avcılar 05070268578

Herbalife Avcılar 05070268578

Son zamanlarda değişen hayat standartları eşlerin bayanların iş hayatında aktif rol oynaması çocukların ve ailenin yeme beslenme alışkanlığını bu yoğunluk sebebi ile dışarıdan hazır beslenmeye itmektedir. Geçen yıllarda %60 oranında dışarıdan yeme alışkanlığında artış olmuştur, Güvenilir olmayan ve besin değeri düşük porsiyon olarak büyük sağlıksız besinler buda günümüz insanlarının gereken vitamini proteini alamamasına ve birçok hastalıklarda artış görülmekte herkes de obezite riski oluşmaktadır. Herbalife Avcılar beslenme kulübü günümüz hastalığı olan obezite ile savaşıyor. Siz veya çevrenizdekiler obezite ile ilgili problem yaşıyorsanız Herbalife Avcılar beslenme kulübü üyeleri ile iletişime geçiniz.

3 yorum:

  1. Avcılarda oturuyorun yeriniz nerde gelsem vücut analizi yaptırabilirmiyim .bir an önce kilolardan kurtulmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. merhabalar,
    ben yaklaşık 2 aydır herbalife ürünlerini kullanıyorum kullanmaya başlamadan önce 86 kiloydum şuan 81 kiloya ulaştım ve oranlarım yavaş yavaş düzene girmeye başladı başlamadan önce yemek konusunda çok düzensiz bir hayatım vardı vücut metobalizmam resmen kırmızı alarm çalıyodu ve günlük yaşamımda bu olumsuzluklar beni kısıtlıyodu.şuan hala 81 kilo olmama rağmen çok rahat hareket edebiliyor vede metobolizmamın çok iyi çalıştığını hissediyorum haliyle buda bana mutluluk ve güven veriyor.sadece tek dezavantajı var oda dolabın yenilenmesi oluyor:)..

    YanıtlaSil
  3. herbalife ile 2 ayda 10 kilo verdim çok iyi gidiyorum dahada devam edicem.:)

    YanıtlaSil